Show-News

Останні новини Шоу-Бізнесу України

Жодної людини — журналісти «20 хвилин» проінспектували укриття під час повітряної тривоги – 20 хвилин
Повітряна Тривога Житомир

Жодної людини — журналісти «20 хвилин» проінспектували укриття під час повітряної тривоги – 20 хвилин

Сьогодні в обідню пору під час повітряної тривоги журналісти «20 хвилин Житомир» відвідали модульне укриття на Старому бульварі.

Через 10 хвилин після сигналу «Повітряна тривога» в укритті не було жодної людини. Містяни, попри інформацію про можливу загрозу балістичного озброєння, спокійно прогулювалися бульваром. Повернемося до самого укриття. У приміщенні чисто, хоче відчувається запах сирості. Є достатня кількість лавочок для сидіння, бутель з питною водою. Щоправда, як воду пити з нього, неясно: стаканчиків немає. Крім того, в укритті є вогнегасники, розетки і вай-фай. Одна з лампочок перегоріла. Загальні враження позитивні. Більше питань до містян, які спочатку нарікають на відсутність укриттів або їхній стан, а у випадку небезпеки не користуються ними. Розслабилися?

Жодної людини — журналісти «20 хвилин» проінспектували укриття під час повітряної тривоги – 20 хвилин

Жодної людини — журналісти «20 хвилин» проінспектували укриття під час повітряної тривоги – 20 хвилинЖодної людини — журналісти «20 хвилин» проінспектували укриття під час повітряної тривоги – 20 хвилин

Відео дня

Жодної людини — журналісти «20 хвилин» проінспектували укриття під час повітряної тривоги – 20 хвилинЖодної людини — журналісти «20 хвилин» проінспектували укриття під час повітряної тривоги – 20 хвилин

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Джерело: zt.20minut.ua

ЗАЛИШИТЬ ВІДПОВІДЬ

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Головний редактор сайту Новини Шоу-Бізнесу України – це висококваліфікований професіонал у сфері журналістики та медіа. Вона має багаторічний досвід у редакційний та керівницьких посадах в провідних медіа компаніях України. Вона володіє глибоким розумінням світу розваг та шоу-бізнесу, що дозволяє їй керувати нашою редакцією та створювати якісний та актуальний контент.