Show-News

Останні новини Шоу-Бізнесу України

Мода

Будинок моди Valentino змінив креативного директора

Фото: instagram.com/maisonvalentino

Алессандро Мікеле став креативним директором Valentino

Дебютною колекцією дизайнера від бренду Valentino буде весна/літо 2025. Її представлять під час Тижня моди в Парижі.

Вперше за 25 років італійський модний будинок Valentino змінив креативного директора. Про це йдеться у соціальних мережах бренду.

Зокрема, після нещодавнього звільнення П’єрпаоло Піччолі його посаду обійняв Алессандро Мікеле, колишній креативний директор модного будинку Gucci.

“Призначення Алессандро Мікеле знаменує ще один ключовий момент для Maison Valentino. Мікеле – винятковий талант, і його залучення підкреслює наші великі амбіції щодо бренду. Я твердо вірю, що завдяки своїй унікальній креативності та чутливості він продовжить піднесення вічної спадщини бренду та унікальної ідентичності італійського Дому”, – прокоментував Рашид Мохамед Рашид, голова Valentino.

Перший показ Valentino під керівництвом Мікеле відбудеться у вересні під час Тижня моди в Парижі.

“Це неймовірна честь. Я відчуваю величезну радість і величезну відповідальність приєднатися до Дому моди, в якому слово “краса” викарбуване на колективній історії, що складається з особливої елегантності, витонченості та надзвичайної грації”, – говорить дизайнер.

Раніше повідомлялося, що італійський дизайнер Давіде Ренне, який 1 листопада офіційно став новим креативним директором Moschino, помер у віці 46 років.

Моделей закидали сміттям на Тижні моди в Мілані

Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp

Джерело: ua.korrespondent.net

ЗАЛИШИТЬ ВІДПОВІДЬ

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Головний редактор сайту Новини Шоу-Бізнесу України – це висококваліфікований професіонал у сфері журналістики та медіа. Вона має багаторічний досвід у редакційний та керівницьких посадах в провідних медіа компаніях України. Вона володіє глибоким розумінням світу розваг та шоу-бізнесу, що дозволяє їй керувати нашою редакцією та створювати якісний та актуальний контент.